woensdag 25 maart 2020

Art at the table placemats

Update:
Dinsdag 21 juli vanaf 18.00 uur zijn de placemats bij Het Cultureel Vulpunt het Tankstation te zien.
Door een financiële ondersteuning uit het stimuleringsfonds van de Rabobank Enschede Haaksbergen kunnen er weer placemats gemaakt worden.





Afhalen maaltijd bij het Tankstation Enschede


Bij het Cultureel Vulpunt TANKSTATION is het traditie om in het restaurant wisselende exposities te houden.

Twee jaar geleden had ik er een expositie ‘Stabilitas Loci, luchten boven Roombeek, LINK. Ik zou nu de volgende exposant In het restaurant worden. Het plan was een expositie van tekeningen die ik had gemaakt van het project ‘Lekker bezig’. Ik heb nu 32 tekeningen, dus ik had een mooie selectie kunnen maken. Na de sluiting van het restaurant ivm de uitbraak van het Coronavirus is TANKSTATION begonnen met bezorgservice en afhaalmaaltijden. Op dinsdag en donderdag, de dagen dat het restaurant geopend is, worden maaltijden bezorgd en komen klanten het eten ophalen.  De expositie in het restaurant word tot nader bericht uitgesteld.

Nou, dacht ik, ‘Art at the table’, maar dan thuis op je eigen table. Art at my table place-mats. Bij iedere maaltijd kregen de klanten een maand lang een kunstwerk-placemat. De laatste place-mat heeft op de achterkant een kleurplaat. Hier de acht werken:

LINK











4x art at the table place-mats, week 13 en 14

Art at the table placemat, foto: Patyt Reyes



Foto: Elvis Huwaë, placemat LB 17,
met een bosje bloemen van de bloemist

https://tankstationenschede.nl/